Fixar min blogg lite

Nu har jag fixat lite med designen på min blogg... Lite småsaker bara men jag blev nöjd, men har kvar att få till rubriken på min blogg fram tills dess att jag gjort en header till bloggen... Det går sakta men säkert framåt, men mitt projekt med att se photoshop-filmen har stannat av för tillfället. Har inte någon ork att se den, det skulle inte fastna så mycket. Mitt jobb suger musten ur mitt huvud, kroppen har energi men huvudet är trött som bara den...Så borde väl egentligen sova men tjurig som man är så vill man få till det sista som man har satt igång att göra om så klart-...Men får jag inte till det så får jag helt enkelt ge upp och fortsätta när jag kommit på hur jag ska göra...


Ska kolla lite och läsa lite bloggar nu var min tanke, har äntligen kommit mig i säng :)
Så skönt det är... Slippa sitta på en oskön stol ;)


:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur har du gjort dom där smilisarna i slutet?

Kram

2009-03-05 @ 21:58:20
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0