Fredagsångest :S

Ja då har gossen åkt iväg med sin pappa...Tyst och tomt blev det på en gång... Saknar honom redan. Denna eftermiddag och kväll kommer gå i hälsans tecken. Så jag tror jag klarar mig rätt bra och denna ångest kommer nog gå över :)

Sitter och äter min middag nu... Sen ska jag vila en stund. Sen blir det faktiskt att fara på gymmet och träna 1 timme, sen ska jag simma så jag slipper den värsta träningsvärken ;) Sen blir det att sola, bubbla och bada bastu... En helkväll för mig på badhuset med andra ord. Sen när jag kommer hem är det lagom tid för Let´s Dance och en kväll framför teven ;)

Nu poppar jag musik och skönt det... För tystheten efter Jon är enorm :S

Kommer en uppdatering senare ikväll om hur min träning gick :)

Nästa vecka får jag fara å hälsa på min syster och hennes man och bebisarna ;) Yippie jag längtar :)

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; härligt :)

ska snart åka till min pojkvän, får se vad vi hittar på :)



tusen tack för att du röstade!!

2009-03-20 @ 15:58:32
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0