Hemska tanke

Ikväll är det sista kvällen med lilleman för denna vecka, en kort vecka hos mamsen blev det... kom faktiskt nyss hem... Vi var nbara hem en snabbis och hämtade en avi... sen for vi och hämtade ut ett paket och handlade lite sen blev det att dela på en pizza på en pizzeria. Sen svamlade vi på vägen hem och det tog ett tag att komma oss hem.. Nu har han precis duschat och leker en stund nu, sen blir det sängen. Jag ska försöka ta tag i den där tråkiga städningen men det är ett måste, vill slippa göra det i helgen. Man kan ju i allafall dammtorka och dammsuga ikväll... Det är ju fort gjort bara man sätter igång.

Har träningsvärk sen igår, i både benen och magen. Men ser det bara positivt, då har ju träningen gett resultat ;)

Nu ska jag göra lite nytta men det kommer mer på denna blogg ikväll...

Nu när jag jobbar som jag jobbar så är det lite svårt att uppdatera bloggen så ofta som jag vill... Men brukar ju försöka skriva 3 gånger om dagen i alla fall...


;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0