Himmelskt goda Bullar ;)

Oj så goda bullar :)
Kom ju på att jag inte köpte några bullformar men vad gör det när man kan snurra bullar?
Lilleman var delaktig precis hela tiden... Så nu sover han gott efter en lång kväll.

Så här kommer bilderna jag lovade :)




Här körde han elvispen för fullt. Skulle vilja ha en hushållsassistent men fungerar lika bra med elvispen ;) Har ju min egna lilla assistent som hjälper till.




här kavlar han för fullt




Jag snurrade dessa bullar och lilleman la dom på plåten. Hur skulle jag klara mig utan honom?




Penslar dom




Han är så duktig




Och här är en av alla dom hemmelskt goda bullarna :)

:)


Kommentarer
Postat av: jossan

vad duktiga ni är!! blir ju riktigt sugen nu :)

2009-03-27 @ 22:11:16
URL: http://littlepinksecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0