Hur går det till? Kan någon förklara?

Tänk att man alltid får plats med sötsaker hur mätt man än är ;) Jag begriper inte det. Är det någon som förstår hur det där fungerar?

Jo jag har inte vidare mycket att göra...
Ligger i sängen och har läst lite bloggar och tar det bara lugnt. Nå annat kan jag inte ta mig för :S
Och kan inte sova på min favoritsida sen vurpan igår heller... Suck...

Men tur man börjar bli kvällstrött så man ändå somnar i tid :) Märkte ju resultat direkt imorse när jag fakiskt orkade kliva upp i tid och jag var pigg och det blev inte en massa missöden och dessutom hann jag dammsuga... Kanske man hinner skura imorrn då? Vad tror ni?

Hoppas alla har en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0