Hur ska det gå`?

Jag har så fruktansvärt ont i nacken och det är riktigt jobbigt...:S Kan inte ligga som jag vill i sängen... och hur ska det då gå att sova?
Ligger och lyssnar på min ljudbok och ska försöka sova...sen har jag blivit jätteförkyld, är täppt i näsan och det bara bultar i näsan... Hoppas det inte är bihålorna som krånglar igen :S Kan min otur aldrig ta slut?
Imorgon är det jobbet som gäller är tanken...

Lilleman hade svårt att somna...Men till slut somnade han så han kommer nog vara trött imorgon men inget att göra åt...

Ligger i min säng och försöker fokusera mig på att ligga så att det inte gör ont i min nacke..

Sov så gott allihopa :)

Så ska jag göra ett försök på det jag med ;)

Kommentarer
Postat av: s,

svar: förstår jag, vem kan motstå ;)

2009-03-02 @ 22:27:03
URL: http://globalthinking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0