Imorgon är det träning igen :)

Nu har jag snart Lasagne för ett helt kompani här hemma. Men då har jag ju massor med lasagne i veckan att äta. Bra att ha som matlåda och bra att ha enkelt och snabb middag imorgon då jag ska börja träna innebandy igen.
Har ju efter några veckors uppehåll eftersom jag har vart krasslig och då ska man inte träna. Men nu känner jag mig frisk.

Timern för min mat ringer snart så då blir det att gå till köket och greja på en stund. Måste diska sen men hur kul e det?
Men detta är en trött söndag. Jag har tydligen inte gjort annat än sovit idag. Drog iväg nån timme på soffan och ett tag till här senare på eftermiddagen. Vaknade upp strax efter 18.. Skulle tro att jag har vart ut å rumlat inatt men så är inte fallet. Jag somnade tidigt för att vara jag ;)

Det blir nog att snöra sig i soffan och se film och kanske äta lite mat. Åt ju så sen lunch idag men lite middag måste man försöka äta.

Imorgon är det ny arbetsvecka, ny dag och nya utmaningar. Ser riktigt fram emot träningen. Får se hur många blå fingrar man har när man kommer hem efter 22.

Nej nu ringer timern snart så nu får det räcka för nu.

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Fin blogg :)

Lust att följa varandras bloggar på Bloglovin? :)

2009-03-23 @ 11:53:27
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0