ingen bra början :S

Ingen bra början alls på denna dag...Febern är dock borta men jag är riktigt förkyld... Känns som om det är en uppblåst ballong inuti mitt huvud :S Hoppas min feber håller sig borta, har ingen lust vara hemma från jobbet alls... Det är ju så hemskt dyrt att vara sjuk :S Jag får inte jobba med feber....

Sitter och äter lite frukost nu och ska snart göra mig klar för jobbet...

Idag efter jobbet ska jag fara förbi min syster och hämta min mössa...Spännande och se hur den blev, sen ska jag fara och jobba lite mer, sen får jag fara hem och lägga mig i sängen...

Nej nu måste jag göra mig klar, ser ut som ett troll i håret....;)

:)

Kommentarer
Postat av: Emily

Hoppas du snart känner dig bättre.

Krya på dig!

2009-03-09 @ 08:20:05
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0