Ingen dröm i natt...

Nej inte kommer jag ihåg att jag har drömt något men gott har jag sovit... Nu håller vi på klä på oss ytterkläderna och vi ska promenera iväg till dagis alldeles strax :)

Jon vaknade och var på strålande humör redan kl 6.10 :) Så skönt när man slipper ha han på dåligt humör på morgonen,...

Solen skiner och det kommer nog bli en lika härlig dag här som igår ;) oj så jag längtar till sommaren,.. Och en extra ledighetsdag har jag fått, med lön och det dras inte som semesterdag ;) Ibland har man det bra,... ;)


Ha en underbar dag nu ;)

Kommentarer
Postat av: Chriz

Jo det tror jag nog allt ;P hade gärna drömt om någon annan kändis än sean astin med kan jag ju säga...jag och angelina jolie på rymmen tex hade varit bra mer intressant ;P

2009-03-18 @ 09:38:07
URL: http://chrippz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0