Inget Eko Längre ;)

Nu är det inget eko i min kyl längre. Ska alldeles strax påbörja dagens lunch. Blir hamburgare med friscobröd och sallad och dressing och pommes till det.. Men glömde köpa läsk... Men det går ju lika bra med vatten ;)

Tömde kontot helt så nu är det bara gilla läget och klara sig på dom få kronor man har kvar... Men snart kommer barnbidraget, vilken tur :)

Pratade med min svåger. Ska låna min systers slalomskidor och sen pratade jag med Jons farmor och ska låna slalompjäxor av dom. Så nu har man skaffat sig ett nytt fritidsintresse :) Känns skönt... Jag är faktiskt inte alls så trött som jag borde vara... Men här är det nog ändå en som kommer somna sött med sonen i soffan ikväll... Bestämde oss för en lugn hemma kväll... Visst vill jag träffa han med stort H men känner att jag vill ha egen tid med min son...
Dessutom så lät det inte så positivt tidigare idag, men allt kan ju hinna ändra sig... Men man avlider inte av att vara hemma och bara mysa :)

Men samtidigt så har jag inte varit annat än hemma förutom en snabb sväng igår...Å affären idag... Så skulle vara skönt att få umgås med någon :) Men det finns ju telefon om inte annat ;)

Nu är det dags för lunch... Återkommer senare om jag inte slocknar ifrån allt sen efter maten...

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0