Ja Jag säger då det...

En underbar dag på jobbet... en långpromenad på förmiddagen i den underbara solen med en av mina "kunder".
På eftermiddagen, alltså efter lunchrasten så bakade vi en chokladrulltårta med smörkräm;) Grymt gott blev det ... Vilket underbart jobb jag har alltså :) Jag trivs...

Sen fick man löneförhöjning också ;) Så en bra start på denna vecka :)


Men knepigt väder. När jag åkte från jobbet var det snöstorm. När jag kom in till Stan så var det strålande sol och sen när jag hade kommit mig hela vägen hem så var det snöstorm. Och nu när jag tittar ut genom fönstret så är det strålande sol igen. Jag har ca 30-45 minuters bussresa till mitt jobb. Alltså jag bor en bra bit utanför stan med andra ord och sen ska jag till motsatt sida av stan en bra bit. Men jobbet är värt den bussresan, för det är så skönt slippa jobba skift ;)

Blir att göra lite nytta på en stund. Diska, vika tvätt och fixa käk. Sen ska man ju iväg å träna ikväll ;) Yippie, som jag har längtat. Skönt att komma igång igen med innebandyträningen. Blir väl uppehåll i april månad och i juli månad men annars tränar vi. Men nu så här så tränar vi bara 1 gång i veckan... Sen när säsongen startar efter juli/augusti skulle jag tro vi har träning 2-4 gånger i veckan. Bara hoppas vi får in lite nya spelare för det är några som försvinner... Studer och flytt och sånt som man gör när man är i 20 års åldern eller yngre...

Hoppas alla andra har fått en lika fin start på denna vecka som jag har fått :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0