Jag får då allt :S

Ja finns det något jag snart inte haft i inflammation och infektionsväg? Nu har jag varit hos läkaren som alla tjatat om att jag skulle gå till... Och jo, vad får man veta då? Joo minsann att man har inflammation i luftrören... Det självläker men kan ta tid...Så nu är det vila som gäller... Och inte kan man då sova heller för nu är byggjobbarna utanför mitt sovrumsfönster och lever om... Men det blir fint när dom är klara...

Måste ge mig ut i vintervädret nu igen och fixa lite på vårdcentralen... Hade inte med mig det jag behövde för att få mitt frikort... Så får jag lite pengar tillbaka också... Inte så lite heller... Har hunnit samla ihop till frikort på mindre än 3 månader... Då inser ni hur ofta jag har varit sjuk...

Suck suck suck... Bara kurera sig som gäller nu...

Vi hörs... Ha en fortsatt bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0