Leker prinsessa och mycket mer :)

Här var min son ca 3 år :) Och han tyckte att han passade så bra i en tiara :)



Här kommer ytterligare fler bilder från idag och han är sååååå glad :)




Som synes har jag testat lite olika vattenstämplar för jag kan inte bestämma mig för vilken av dom jag ska använda ;)





Nu väntar sängen och jag längtar till den. Imorgon är det jobb, skönt det ska bli... Bara gossen inte blir sjuk...
Han har snorat nåt kopiöst... Men blir han sjuk så blir han, inget att göra åt...
Idag har han vart så go och glad och varit på riktigt bra humör... Och han har varit relativt lugn :) En väldigt lugn kväll men han hade svårt att somna... Men inte konstigt med tanke på hur länge han sov idag och det faktum att han somnade om...
Nej nu ropar sängen på mig ;)

Men sov gott allihop ;)

Kommentarer
Postat av: Anni

Haha vad gulligt! ^^

2009-03-15 @ 22:41:42
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0