Lilleman, söt som socker:)

Passade på att fotografera min underbara älskade lilleman hos mina föräldrar och han är ju söt socker :) Han hade dagen till ära tagit på sig skjorta och en riktig slips ;)




Lilleman är förtjust i Emmy och Tindra och självklart lyckades jag få någon bra bild på hundarna 1 och 1..Tindra är Emmys valp.
Här är tindra och Jon till att börja med :)






Här kommer en söt bild på Emmy.





Håller för fullt på med att redigera en bild som jag vill ha i headern som ska upp på bloggen sen när jag är klar med den men kommer inte ihåg hur jag gjorde för att göra bilden så som jag gjorde med bilden jag har här på min blogg...Men det kommer väl...

Jag har hunnit sova en stund och det behövdes för jag var så trött... Och ska nog gå lägga mig vid datorn i mitt sovrum för jag är äckligt trött

Så go natt på er allesammans:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0