Min blogg fungerar inte med internet explorer.

Har fått information om att min blogg inte går att få upp i Internet explorer. Så jag testade att själv kolla om bloggen inte fungerar i explorer. Och mycket riktigt. Det blir bara en vit sida. Det kan ju vara något tillfälligt men om man vill se denna blogg på bästa sätt så rekommenderar jag Mozilla firefox. Webbläsaren finns att ladda ner här för er som inte redan använder er av Mozilla firefox.

Uppdatering!!! Det är endast min startsida som inte fungerar i Internet explorer


Ha en fortsatt trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Hej!

Jag använder mig av Internet explorer (även just nu i skrivande stund), och jag kan se din blogg i explorer, allt utom startsidan.

Tänkte bara meddela det :)



Hoppas du får en fortsatt bra lördag!

2009-03-21 @ 14:51:03
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: karro

instämmer med föregående talare

kanske beror på vilken verion man har?

2009-03-24 @ 14:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0