Mmm Marabou ;)

Sitter här vid min stationära dator och surrar på msn och äter godis ;)
Åt inget i helgen och idag blev jag sugen... ibland får man synda eller vad säger du?

Jon somnade redan före 18.45 :) skönt för mig och han kommer vara mycket piggare imorgon.
Denna kväll har bestått av att sitta och klura med vattenstämplarna och det har gått framåt men tror jag måste byta stil... Men den jag har är ju så snygg ;)

Jag har tvättat, lagat mat och diskat undan och städat i köket. Så det är skinande rent imorgon när man vaknar.
Mitt huvud är rätt tomt, telefonen har gått varm nu här på kvällen och det är ju trevligt men det är som om huvudet blir så tomt när man pratat så mycket i telefon ;)

Just nu poppar jag musik via spotify... Och den tjänsten kommer jag att fortsätta att använda eftersom den kommer fortsätta vara gratis i fortsättningen dock med lite reklamavbrott lite då och då... men vad gör det? Man har ju musik att lyssna på :)

Det har jag nog aldrig nämnt på min blogg men musik är något jag inte klarar mig utan faktiskt. Sen har jag vid ett svagt tillfälle spelat in några låtar och dom är inte till för allmänhetens öron... Jag råkade en gång ha igång mikronen i msn, av misstag hade jag kommit åt den knappen eftersom jag hade en väldigt klåfingrig son vid det tillfället... Och då hörde min kompis mig sjunga, han tyckte tydligen jag kunde sjunga och det kan tilläggas att han är fantastiskt duktig på de instrument han spelar och han kan även sjunga. Så då övertalade han mig att få spela in några Covers med mig och sagt och gjort... Glada minnen och jag skrattar åt det nu så här efteråt. Men jag är ju självkritisk och jag sjunger hellre än bra, det är min åsikt. Men roligt när andra tycker det. Men jag skulle aldrig få för mig att söka till idol. Lite självinsikt har jag faktiskt ;)
Hur som helst så kommer jag alltid ha kvar dessa låtar på skiva och om man behöver en påminnelse om hur man lät när man var yngre så kan man ju alltid slå igång skivan så får man både minnas och skratta ;)

Ha en fortsatt bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0