Någon som tycker om att betala räkningar ?

Det gör då inte jag. Sitter och ska lägga in räkningarna nu så det bara är att godkänna dom imorgon. Ett ont måste men finns ju så mycket roligare saker. Har varit en toppen dag på jobbet. Ute hela eftermiddagen. Men jag är kroniskt trött, jag borde ju vara pigg nu tycker jag. Det är ju så vackert väder och solen skiner hela dagarna. Borde man inte vara mer pigg då? Kanske jag lider av järnbrist, risken är stor.

Imorgon är det fredag och då kommer min älskade son hit. Oj så roligt det blir. Middagssällskap och andra trevligheter. Idag blev det middag på Frasses. Finns inte så många Frasses i Sverige och Frasses har godare Burgare än Max vill jag lova :) Behövde nämligen ingen matlåda till imorgon då jag åt annan mat på jobbet idag. Så jag har kvar min matlåda :)

Nu ska jag göra det tråkiga med räkningarna och sen blir det en dusch. Lyssnar på musik just nu. Undra hur jag skulle klara mig utan musik. Det återstår att se ;)

Ha en trevlig kväll allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0