Något att se fram emot ;)

Fick ett mycket trevligt mail av min lillebror idag :) Han kommer hem 1½ månad tidigare än väntat :) 4e april kommer han hem... Så min son kommer bli överlycklig och överraskad när han kommer hem så fort...

Jag försöker vakna till Liv här... och det går ganska bra, om 40 minuter går starten för lillemans vasalopp så jag ska försöka orka mig till dagis på en stund... Kameran ska med så jag lägger säkert upp ett gäng bilder här senare idag ;)


Ha en underbar dag allihop... Det ska jag ha, sammanfattat, Det är fredag, Lilleman kommer hit och min lillebror kommer hem snabbare än väntat ;) Och jag är stolt moster :) Kan inte bli bättre.... Jo om jag blir helt frisk förstås :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0