Nu är det kört :(

Ja då har man sett första och sista matchen med luleå hockey den här säsongen... 1-4 leder frölunda med just nu så jag tror det är kört...nu har frölunda 2 hemmamatcher mot luleå kvar... så det känns rätt tufft för luleå...

Jag brukar inte se hockey men det är slutspel och norrbottning som man är så kan man ju titta när man inte orkar göra så mycket annat...Febern är tillbaka så gissa man e less :S

Blir nog sova tidigt om man bara kan somna... Vilket jag borde kunna göra men alltid svårt sova med feber...

Ha en bra kväll...

:)

Hörde just i datorn att det blev 1-5... hur kan Luleå vika ner sig så mycket?

Förlorar dom bara för att jag nu fick för mig att se matchen på webbteven...Då får jag ju dåligt samvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0