Oljud

Fy vilket oljud det är utanför mitt sovrum.... Dom håller på renovera och bygger ut taket på nåt vis... Så dom har borrat och bankat och levt rövare här sen kl 7.... har försökt sova men det var lönlöst... ska försöka kliva upp och äta lite och sen försöka orka vara uppe lite.... kan ju inte bara ligga, då får man ju ont i ryggen....

Tur dom ändå lever om så mycket att jag kommer ihåg att dom är här utanför så jag inte går ut från sovrummet utan några kläder...

Idag skiner solen och jag vill ha fredag helt nu... Saknar lilleman...Men veckan går fortare än man kan tro....

Om jag orkar idag ska jag ta itu med att göra en lite bättre header...


Ha en bra dag allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0