Rätt danspar i final?

Tycker ni att rätt par gick till finalen? Jag tycker att alla 3 paren var så otroligt duktiga. Men Laila och Magnus har verkligen imponerat. Magnus är jag helt klart mest imponerad av. Jag förstår inte hur han klarar av att dansa med den kroppsstorleken... Han måste ha en enorm kroppskontroll :)

Nu är det sängen som gäller... Eller lägga mig i sängen och ha bärbara datorn i min famn. Får ju sova ut imorgon... Men det slår ju aldrig fel att man vaknar före fan när man väl får sova ut :S

Men man ska tänka positivt och verkligen strunta i det som brukar hända för det mesta. Man kanske har tur ;)


Hoppas alla har en underbar kväll :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Godnatt godnatt, sov så gott :)

2009-03-20 @ 22:42:55
URL: http://haltbananskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0