Sand i sängen ;)

Våren! 
Nu hoppas vi den är här för att stanna eller hur?

Men det finns en baksida med våren och sommaren också för den delen... Men den är så liten så man orkar inte egentligen bry sig. Men när man har barn så kan ni ju gissa vad jag tänker på...

 Jo All sand och grus som dras in med alla kläder. Speciellt nu på våren då dom använder galonkläder...

Sen kommer det in massor med sand på sommaren oxå... Sandlådan, sandstranden U name it!
Så då får man dammsuga varje dag...


Så jag har med andra ord dammsugit idag och det lär bli en daglig sysla varje veckan min son är här... Men det är det helt klart värt! För vem vill ha sand i sängen? Inte då jag i allafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0