skavsår och solsken

Ja vi kom faktiskt iväg i tid till dagis och jag slapp stressa från dagis till bussen... Lär mig aldrig säga förskola om dagis,... det går inte att få in...

Jo när vi kom till dagis idag så tog lilleman av sig sina kläder som vanligt och vi hade gott om tid på oss. Sen så sa han att det gjorde ont i fötterna... Och jo... jag förstår honom.. det rann blod från skavsår på hälsarna... Och det visade sig att han har haft för små skor på sig... Men han har inte sagt nåt utan gått i dom i några dagar. Men nu så kan han knappt ha skor alls på sig. Men tur han har sin morfar ;) Morfar skulle fara på apoteket och köpa Compeed så att det läker fortare,., Så stackaren har ont i fossingarna...

Jag har riktigt njutit av vädret idag.... Har varit ute och promenerat och suttit i solen och bara tagit det lugnt... Så lugnt man kan med människor som har autism och lite andra saker oxå. Har matlagningsvecka på jobbet så förmiddagarna består av att laga mat.. Men på eftermiddagarna kan jag vara ute med dom :) Och det är ju då det är som bäst, för då har solen hunnit ligga på och värma upp...

Nu leker jon med sitt lego och jag ska alldeles strax gå och börja med middagen. Idag blir det Lax och potatismos :)

Ha en fortsatt bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0