Skit internet...

Nu ligger jag i sängen, med min bärbara dator. Men min trådlösa internet anslutning den har då sagt upp sig nästan. Den loggar av från nätet titt och tätt... Det är ju så irriterande så hälften vore nog. Jag är säkert lättretlig nu men när man håller på med en sak på nätet så försvinner liksom kontakten med nätet och man får börja om...

Jag brukar inte ha problem så ofta med uppkopplingen med det trådlösa men det slår aldrig fel att den gör så när man håller på uppdatera designen på bloggen och sånt.

Gossen somnade alldeles nyss, men inte i sin säng. Han stenvägrade. Han envisades med att han skulle ligga på madrassen på golvet igen. Vet inte riktigt vad han har fått för sig. Men kan hända han tycker sängen är för smal. Gossen har långa ben och sängen är bara 70bred... Madrassen är 90. Gör rätt stor skillnad... Så det blir verkligen att investera i en ny säng åt honom. För han kan inte ligga på golvet ju...

Hur som helst, har varit en trevlig kväll med besök av mina föräldrar som bjöd på semlor vilket uppskattades av sonen  som har en halv kvar till imorgon. Annars har kvällen varit lugn. Mycket tv tittande för gossens del... Är man inte pigg så är man inte pigg. Inte mer med det. Febern har gått upp och ner som en berg och dalbana... Så nu vid 19 tiden fick han både ipren och alvedon. För enbart det ena fungerar inte för att få ner den höga feber som han har haft. Rekommenderas varmt till er som har problem med barn som inte får ner febern med bara alvedon eller ipren. Det var en läkare som gav mig det tipset :)

Nu återstår att se om man somnar snart eller om man ligger vaken ett tag till... Men jag blir ganska trött av min mensvärk och alla värktabletter jag måste ta, som ändå knappt hjälper...

Ha en trevlig kväll :)

God natt och sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Chriz

Heh nej det är ett par år emellan för det första , sen mycket mer kort hår och skäggväxt osv på presbilden som även det spelar in, har skrivit ett inlägg om just hur annorlunda jag kan se ut i olika frisyrer och skäggväxt , spana in det om du vill så förstår du ;) går igenom mini makeovers ständigt

2009-03-19 @ 21:39:14
URL: http://chrippz.blogg.se/
Postat av: Anonym

haloo :) kikar in och säger godnatt

2009-03-19 @ 22:11:29
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

Nu har jag uppdaterat inlägget...Hittade en kod i entrypage...Så kolla in det!! "Ruta" är ordet som ska vara med...tror jag!!

2009-03-19 @ 23:23:11
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: vesna

godomorgon=)

2009-03-20 @ 07:47:17
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

oj tråkigt =) hoppas resten av dagen blir riktigt bra..

2009-03-20 @ 07:55:09
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0