Skoteråkning och lite shopping

Då var man hemma efter en liten runda. Vi åkte buss till mina föräldrar och Jon blev nöjd för han frågade sin morfar om han fick åka skoter och det fick han :) Gissa någon som var nöjd? Tyvärr glömde jag kameran så jag fick ingen bild på honom, men han såg så söt ut i när han hade på sig skoterhjälm och glasögon.... Söt som socker :)

Sen när han hade fått leka en stund, så for vi och hämtade Jons nya skrivbord, så nu är vi hemma och han sitter och är helnöjd och ritar i sin målarbok vid det nya skrivbordet. Jättefint var det :) Jag har tagit fram kyckling, så det blir asiatisk kycklinggryta med ris till middag... Äntligen något som liknar kkina mat ;)

Ikväll ska vi mysa framför teven och bara njuta av att det är helg... Blir att se Plannja matchen på viasat sport, fast jag visste inte ens att jag har den kanalen. Men Com Hem bjuder tydligen på alla kanaler i sitt utbud i en månad framöver nu. Men sen kommer det bli dom kanaler jag beställt att jag vill ha.




Så här gott ska vi sova i natt är min tanke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0