Sol, Takdropp och Vårkänslor

Nu har jag vaknat och ätit frukost. Ska nog försöka ta mig ut i solen idag. Solen skiner och inte ett moln på himlen. Så jag ska nog ta kameran med mig och försöka få några härliga bilder. Men problemet är ju att det inte finns så mycket att fotografera här i närheten.
Vi har fortfarande byggröra här utanför. Ska nog fotografera lite ändå fast det inte finns så mycket roligt att fotografera. Det finns då gott om snöhögar här men nu har det börjat smälta. Det är verkligen vår här :)

Nu har vårkänslorna börjat infinna sig, det är som om man vaknar till liv igen efter den mörka och kalla vintern.


Så vad mer kan man hitta på idag måntro? Får se vad som händer och sker.

Hoppas alla får en fin lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0