Sova lite till...

Är då trött idag så kan nog blunda  en stund  till utan dåligt samvete ;)

Ställde klockan tidigt även idag men känner jag mig själv så ligger jag en stund och myser och sen kliver jag upp...

Jobb idag och får se vad det är för väder idag... får se om det blir att gå ut en stund idag på eftermiddagen. På förmiddagen ska jag laga mat, ska göra köttgryta och ris :)

Nej nu ska jag vila en lite stund till... Behover inte kliva upp nu om jag inte vill;)

Ha en fin dag allihop ;)

Kommentarer
Postat av: Annette

Haha ja visst var den bra :P Men jag försökte ju bra hjälpa Johan få ordning uppe i kontoret för det var ju massa att lära sig sa han som att se skilja på fåglar och dyligt hihi Så enkalst var ju den förklaringen hahah



Kul att du tittade in hos mig :)

Hoppas du får en super fin tisdag.

2009-03-17 @ 10:23:48
URL: http://arom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0