Sovit ännu mer...

Hann inte mer än få i mig min middag så somnade jag framför en film igen... Så nu har jag två filmer att se om imorgon....

Det blev spagetti och köttfärssås, hade färdig köttfärssås i frysen så det var ju enkelt, bara att koka spagetti ;)

Har suttit och kollat på Blocket efter ett skrivbord till Jons rum, så är det kvar imorgon ska jag och min pappa åka och köpa det. Han är i behov av ett större bord till sitt rum. Han har bara ett litet barnbord med bänk till som jag har till salu på blocket... Han börjar som ha växt ifrån det där känns det som.  Han har lite väl långa ben för att kunna sitta vid det... Han är lång för sin ålder... Snart fredag och då kommer han...

Hockey på kanal 9 men det fungerar inte via webben... suck... och än så länge har jag bara 1,2 och 4an... tills imorgon...

Ha en trevlig kväll allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0