Spännande drömmar ?

Min son sover inte ännu, han mår inte alls bra... så har bäddat åt han på en madrass på golvet i hans rum... han har ont i hela kroppen och har hög feber och klagar på att han mår illa... hoppas det inte blir nåt utav det... men det blir att vara hemma resten av veckan... så jag hoppas han får sova länge imorgon och att han kan somna snart... för får han sova gott i natt så tror jag han mår bättre imorgon...

Men dom flesta vet ju hur svårt det är att sova när man mår illa ;S Jag vet då att det är väldigt jobbigt att somna när man mår illa...


Sov gott allihop nu...För nu ska jag göra ett försök...

Får se om man drömmer något spännande inatt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cutie, jag har precis startat en ny tävling i bloggen det enda du behöver göra är att kommentera inlägget så att jag ser att just du är med och tävlar, ha en underbar kväll!

2009-03-18 @ 21:54:43
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0