sweet morning ;)

Lilleman kvittrade och var vaken innan jag ens fått på mig kläder...  Lite trist väder ute... Det är dimmigt ute. Strax ska vi ta och borsta tänderna och ta på oss ytterkläderna och gå till dagis och sen åker jag till jobbet. Då är det dags för mitt första medarbetarsamtal, så lite nervös är jag... Bara försöka få upp lönen lite ;)

Sen blir det att jobba full dag och sen göra ett ärende åt min syster, middag på stan och sen möte och träning.. Full rulle med andra ord;) Får se hur slut i huvudet jag är ikväll när man kommer till föräldrarna. Ska bli skönt med en varm bastu ikväll...

Provade min nya jacka igår och den var riktigt skön, men idag blir det min svarta parkas jacka för de tär lite för kallt ännu med vår och höst jacka ;) Men snygg var den ;)

Min son sitter och lyssnar på lady gaga just nu och låten pokerface och snart kan sjunga den....

Nu ska vi fortsätta här med vårt...

Ha en bra dag allihop...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0