Tjejer kan man lita på :)

Ja vilken tur jag tittade på 08 Sthlm-Luleå Basket på webbteven... Luleå krossade 08 sthlm med 19 poäng :) Hockeyn vågar jag inte ens titta på... Men stod ju 0-0 efter första och jag har inte fått någon mer rapport så jag vet inget mer om den matchen....Fick just veta att det fortfarande står 0-0 efter 2a perioden... Man får hoppas Luleå trycker dit ett mål och helst fler!


Imorgon ska jag mysa med lilleman... Hade tänkt jobba imorgon men tji fick man för febern rusade upp till över 40...

Men har beslutsångest för vad jag ska se på tv imorgon kväll... Antingen Let´s Dance eller Plannja-Uppsala på webbteven...

Nå ja det är några timmar kvar tills det är dags för det... hinner ju se både och tror jag.... Plannja börjar ju 19... och lets dance 20...gör ju inget om man missar lite i lets dance... så viktigt är det ju inte ;)

Usch... Min rygg värker... Hoppas det inte har något med min feber att göra ... Vill inget annat än att bli frisk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0