Törnrosa?

Nu har jag varit igång en stund och tagit mig en härlig dusch :)
Nu är det bara fixa håret som gäller,  bussen till jobbet går kl 8 eller 8.15....Gossen sover som en stock trots att jag poppar musik på relativt hög volym... Ja, mina grannar märker ingenting.. Penisionärer eller ungkarlar +40 som bor i min trappuppgång...
Nog hade jag då vaknat efter en stund om någon börjar spela musik... Nu ska försöka få liv i lilleman och fixa mitt hår medan han vaknar till liv och sen är det frukost som gäller :)

Sedan hinner vi säkert mysa en stund, hellre man har massor med tid på sig och hinner göra sånt än att man måste stressa igenom hela morgonen... Jag uppskattar det lugna på morgonen... Fast ibland händer det ju att man får ha bråttom... Men det är ingen som tackar en senare i livet när man är slutkörd och utmattad för att man stressat igenom dagarna...

Ha en bra dag... Tjingeling ;)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg!

2009-03-16 @ 06:27:07
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0