Trött lilleman

Han vaknade strax innan 9 och gick å drack vatten och ville borsta sina tänder...Stackaren hade huvudvärk... Sen sa han att han skulle leka med sina gosedjur på sin matta på golvet och tog filten och bäddade ner dom och sig själv och det slutade med att han somnade och han sover fortfarande...
Så att gå ut idag i solen kan man nog glömma... För han är inget vidare pigg :S

Trist men bara gilla läget...

Imorgon hade jag tänkt mig jobba, saknar mitt jobb och mina kollegor... Har vart borta alldeles för länge från jobbet nu...
Trivs så bra på jobbet så där vill man vara varje arbetsdag :)


Nu ska jag försöka väcka lilleman för nu börjar min aptit vakna till liv... Och trevligt med frukostsällskap är det ;)


Vad händer för er andra denna härliga söndag då?

Kommentarer
Postat av: Lena

Halloj,

Här kommer det inte hända så jättemycket. Har lite hangover sedan gårkvällens och nattens övningar med kompisen. Men det är värt det för vi hade det så himla trevligt. Ja du vet när två tjejer, en flaska vitt och en flaska champagne, sätter igång munlädret. Sonen rymde hemifrån ett tag, kom sedan hem och satte sig demonstrativt vid datorn med hörlurar inpluggade. Det roligaste är att sonen inte kunde låta bli och komma upp och kommentera vad vi sa i vissa lägen. Som när vi fnissande satt framför datorn och kolla in läckra hanar....hehe

Kompisen visade brandmännens almanacka och det flög ju lite kommentarer ur munnarna hos oss. =)Vi försökte förklara för sonen att titta är ingen fara och de berörda hörde ju inte vad vi sa. hehe...

Men nu måste jag ta mig i kragen och dra en dammsugarvals.

Kramis Lena

2009-03-15 @ 13:32:59
URL: http://aforia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0