Vad är värst?

Tvätta och vika tvätt? Diska? Eller städa? Nu har jag i allafall städat allt utom badrummet och Lillemans rum. Nu återstår det att ta reda på den rena tvätten, hänga tvätt och diska... Men kan inte bestämma mig för vad som är tråkigast... Städa kan vara rätt rogivande mellan varven... Och det blir ju så fint när det är gjort och det tar ju inte så lång tid när man väl börjar... Diska är ett måste som jag för det mesta gör varje dag... Tvättar gör jag vid behov men maskinen sköter ju sig själv men det där med att hänga tvätten och sedan vika in den i garberoberna är sååååå tråkigt! Har disken och tvätten kvar... Men kan inte stoppa undan all den vikta tvätten eftersom dom flesta garderoberna är i lillemans rum... men vika den kan jag ju göra färdigt.. men ska först vänta på att tvättmaskinen blir klar och att diskvattnet svalnar lite... Disken är prio ett av det som är kvar att göra... men tänkte göra undan så mycket som möjligt innan helgen så kan man göra mycket mer trevligare saker under helgen... Inget är planerat men jag vet vad jag vill ;) Blir i allafall inte att jobba, så långt är då säkert... om det nu inte är kris någonstans förstås... Känner mig rätt nöjd med dagen och kvällen hittills men det är ju någon som saknas så klart ;)

Ska slöa en stund och sen fortsätta...

På återseende ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0