Vad har vi gjort?

Vad tusan har vi gjort för att få så här mycket snö i slutet på mars? Någon vill oss inte väl, men vem?

Snön bara vräker ner, verkar inte finnas nån hejd på eländet :S
Vill ju ha vår och solsken! Det har varit så underbart att kunna gå ut med våra kunder på jobbet men nu när det blir så här så är det omöjligt att ta en rullstol med sig. Då får man ta ut någon som klarar av att gå.

Måndag imorgon och då ska jag till tandläkaren :S Räcker det inte med snön, nu ska man till tandläkaren också. Men lika bra göra bort det. Ska lämna min älskade son redan innan frukost imorgon, händer inte så ofta men då jag ska till tandläkaren innan jobbet så hinner vi inte med frukost hemma. Jag måste ju äta men han får äta på dagis. Det händer inte så ofta numera... Lämnar han normalt kl 7.50 varje dag och frukost äter dom vid 7.15 numera.

Ligger äntligen i min sköna säng. Har inte haft en lugn stund idag så det är verkligen skönt ligga ner. Tog en dusch innan så man blir av med allt mjöldamm från kroppen.
Med andra ord njuter jag av stillheten. Min son sover sen 1 timme tillbaka. Helt slut han också.
Får se när man slocknar men inte kommer jag då vara vaken sent ikväll.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0