Vart tog solen och våren vägen?

Till min förskräckelse så vräker snön ner nu och solen finns väl där bakom det tjocka molntäcket. Vaknade före kl 5 men jag somnade om och sen vaknade lilleman före 6.30... och klockan är omställd så om det hade varit vintertid hade klockan varit 5.30.. Så jag är rätt trött...

Tydligen så blev det 0-0 mellan portugal och sverige i vm-kvalet. Jag somnade rätt fort så jag har inte ens minne av attjag såg på det innan jag somnade
Eftersom det är skitväder ute idag så har jag då inte alltför bråttom att baka bröd för eftersom snön vräker ner så har då jag inte någon lust att gå ut och halka igen.Blir ju så halt där det är is när snön lägger sig där...

Nu får ni ha en toppen söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0