Vill få tiden att gå ...

E helt fantasilös... Vet inte alls vad jag ska hitta på för att klockan ska ticka iväg... Vill träffa älsklingen men han är inte hemma och dessutom behöver han plugga sin jägarexamen. Har inte träffat han på hela veckan... Suck vad trist... Är det inte den ena man saknar så är det den andra (min son). Just nu saknar jag bägge 2 :S
Det där med att ha lite av distansförhållanden tär på en ... Det är riktigt jobbigt. Det är min uppfattning men alla är ju inte likadan och endel finner det säkert skönt att ha det... Men jag är inte en av dom som tycker det är skönt. Jag vill kunna träffa den jag älskar så ofta det går. Inte nu dygnet runt hela tiden men lite oftare än vad det blir just nu....
Men man vet aldrig vad som händer... Men plugga e rätt viktigt så jag förstår om man inte riktigt e prio ett just nu... Saknar honom lika mycket i allafall. Det är helg snart men jag vet inte alls vad som händer förutom att min älskade son kommer :)


Hoppas alla har en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

ja d e jobbigt med distansförhållande :S

2009-03-26 @ 18:39:48
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

svar: ja han e rädd för att inte känna sig behövd. Men har ett gott hjärta förövrigt :)



Finns det ingen chans att flytta närmre varandra då?

2009-03-26 @ 18:52:47
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

svar: ahaa, då e d mest svårt att få ihop tiden.

2009-03-26 @ 19:10:13
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0