Woohoo men aj aj aj

Längesen jag hade så här kul på innebandyträningen :) Tredje träningen som målvakt och det går bara bättre och bättre. Men det lär ta tid innan jag blir så bra som jag behöver bli. Sen är jag så tjurig att jag vägrar ha handskar. Jag kör utan för att ha mer kontroll på bollen och gissa hur blå mina händer är nu på sina ställen? Yes jätteblå på sina ställen men det är det värt... Blåmärken går ju över men jag är rätt öm just nu.

Träningen drog ut på tiden så jag missade min buss men jag fick skjuts hem av våran målvaktstränare. Hade hunnit med bussen om vi inte hade haft enskild träning på slutet jag och den andra målvakten. Rätt skönt åka bil hem :)

Nu ligger jag i sängen och det var riktigt skönt krypa ner under täcket. Så nu är det bara att varva ner och försöka sova... Men det är inte så lätt det vill jag lova. Så jag har slagit igång en ljudbok nu och ska försöka sova. Imorgon är det jobb igen och lång dag är det. Jobbar till 17 imorgon. Vi ska göra studiebesök imorgon :) Det blir kul, för då får jag besöka min gamla gymnasieskola. HA HA HA det börjar bli många år sen man gick ut gymnasiet.

Nej nu är det god natt.

Hoppas ni får sova gott :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0