E.M.D Live i lilla Luleå

Ja vi for ju till stan för att fara och handla på willys men innan det blev det en massa stopp på vägen. Har fikat med Jons farmor och hennes syster. Bytte jons jacka till en annan för den hade gått sönder. Sen blev det E.M.D på shopping. Dom sjöng 3 låtar och sen skulle dom signera skivor. Det skippade vi ;) Men lyssnade och tittade gjorde vi :)






Lite suddiga bilder men har inte världens bästa mobilkamera. Hade jag vetat om det innan vi for till stan hade jag tagit med min Nikon ;)

Sen blev det en vända till Synoptik och jag bokade tid för synundersökning och har tagit hem glasögonbågar för att se vilka jag vill ha men det är så svårt att bestämma sig. Måste ha någon som hjälper mig med det. Inte säkert jag kan bestämma mig nu....

Sen blev det hur som helst Willys och vi handlade mat... Nu har vi varit hemma ett tag och har sålt ett bord och en bänk. Skönt bli av med det. Nu väntar vi bara på att bli av med sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0