En riktig sommar dag :)

Idag har det varit kanonväder och det är det fortfarande :) Vi har suttit ute och ätit tårta på jobbet idag. Det har vart så varmt och skönt, en riktig sommardag. Solbrillor, sommarkläder och ett leende på läpparna hela dagen.

Denna morgon var inte som den igår då min son vaknade kl 4.30 typ. Idag var han så seg på kliva upp så till slut fick jag bära han från sängen. Han ville inte alls kliva upp. Så därför hann jag inte skriva på bloggen imorse. I helgen blir det nog inte så mycket blogginlägg från mig. Ska till min syster och ska sova där och sen på söndag är det fotokurs och fotbollsmatch. Full rulle med andra ord. Men just nu ska jag ta mig för att packa grejer, ska kolla så jag har allt jag behöver i kameraväskan samt alla fotbollsgrejer...

Ska ta mig tid till veckan att lägga upp lite nya foton på min blogg. Jag vet inte vart alla timmar har tagit vägen men dygnet går alldeles för fort känns det som.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0