Funderingar...

Som alltid så blir det mycket funderingar när man inte har så mycket för sig. Jag har spelat ett spel med min son men sen ville han lägga sig igen. Han har fortfarande inte någon vidare aptit. Så nu funderar jag på vad jag ska äta till middag. Ingen lust börja med något avancerat.

Känns inte alls kul när min lilla älskling är sjuk. Men det går ju över som tur är. Det är ju inget allvarligt och febern håller sig nere.

Men har ni något bra förslag på middag så är det varmt välkommet för det börjar kurra i min mage nu ;)


Kommentarer
Postat av: karro

antar jag är för sent ute med middagstips men tänkte att du kanske kan ha använding av dem en annan gång om inte annat?



1. salami, vitlök, svamp, crame freishe med soltorkade tomater och örter stekes. koka pasta till

2. lax med salt, peppar, allkrydda, frusen spenat, västerbottensost i ugnen 200 grader 30 min, kan ha pasta, ris eller potatis till

3. sallad av något slag

4. kebab i pitabröd



lycka till med middagen!

2009-05-11 @ 19:18:34
Postat av: karro

glömde tillägga att de ska vara lök oxå i förslag nr 1

2009-05-11 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0