Glädje i regnrusket :)

WooHoo... Idag har man jobbat :) Sällan man är så glad att få fara på jobbet som när man har varit sjuk. Har alldeles nyss kommit hem. Har gjort lite ärenden efter jobbet och nu äntligen har jag min egna mobil. Den är som ny ;)

Nu är det dags att ta tag i röran här hemma. Skönt få det gjort så slipper man ha det hängande över sig fler dagar än nödvändigt. Är inte så mycket som ska göras. Ett tvättberg som ska in på rätt plats i garderoben, lite disk och småplock.

Är lite småfrusen, blev rätt fuktig i regnet när man promenerat en hel del efter jobbet. Så jag ska nog krypa ner i badet och sen lägga mig och läsa. Har kommit in i min läsperiod igen :)


;)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Jasså!? För mig är det exakt tvärtom.

2009-05-06 @ 19:35:47
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas din dag har varit fin =) Glad verkar du iaf ler

2009-05-06 @ 19:40:15
URL: http://lackert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0