Höll Nollan Idag :)

Har varit dåligt med blogginlägg från min sida idag. Har varit och spelat fotbollsmatch idag och det gick riktigt bra. Vi vann med 2-0 :) Så jag höll nollan och med tanke på att jag inte har spelat en fotbollsmatch på 2 år så är min insats riktigt bra. Fast jag hade inte vidare mycket att göra. Vårat lag spelade ut motståndarlaget totalt. Vi hade kunnat vinna med fler mål än 2...

Min son sov ju hos sin mormor och morfar i natt och när han vaknade mådde han inte bra. Han har inte ätit något idag och nu när vi kom hem från dom så hade han nästan 39 graders feber. Så imorgon är jag hemma med vård av barn. Inte kul när min lilla älskling inte är pigg.

Ska försöka få han att gå lägga sig i sin säng nu. Sova är bästa medicinen när man är sjuk. När han gått och lagt sig ska jag ta en lång dusch för det har jag inte hunnit göra ännu.

Hoppas alla har haft en bra söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0