Invites till Spotify, vem vill ha?

Ja nu har jag igång Spotify i min bärbara :)

Och nu har jag fått 10 invites att ge bort. Det tog nån månad för mig att få dom men nu har jag fått dom. Så om det är någon som vill ha Spotify så lämna en kommentar :) Antar att jag måste ha en mailadress, vet inte riktigt hur det fungerar. Men den går ju att lämna så bara jag ser den.

Vid 8-9 åker jag till min syster, så ska snart kliva upp och göra mig frukost. Kunde inte somna om, för jag antar att jag var nog pigg där vid 5 tiden när jag vaknade ;)
Idag ser det inte lika fint ut ute. Ingen sol än så länge. Bara hoppas att det är varmt ute :)

Hoppas alla har en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja den är lovely :)

Jorå det är bra med mig.. Själv då? :)

2009-05-16 @ 10:00:38
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: karro

vad kostar de o ha de då? e de gratis för dem du bjuder in?, i så fall hur länge? måste de sedan teckna avtal?

2009-05-16 @ 18:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0