Ja det går då segt här :S

Ja då har man legat och sett på diagnos okänd via webbtv.... Men nu fanns det inget mer avsnitt att se på. Jag vilar och tar det bara lugnt. Försöker äta men det går inte så himla bra. Får sånt hemskt magknip när jag äter men det går till sig med tiden. Jag har problem med magen sen tidigare och har en tarmsjukdom, så att komma tillbaka efter en magsjuka tar extra lång tid för mig.
Det går åt rätt håll nu och det är ju skönt. Imorgon ska jag mest troligen till vårdcentralen och ta lite prover. Sen ska jag vara tillbaka på jobbet till Onsdag om jag får som jag vill. Bara inte ryggen sätter stopp för det. Men med rätt behandling av min sjukgymnast och sen rehabträning så går det nog bra även det. Inget kan stoppa mig. Jag vill få ordning på ryggen :)

Nu ska jag försöka sova en stund. Kanske läsa lite. Tur jag har en bärbar dator så att jag orkar vara lite social mellan varven.

Saknar dig min älskling och jag håller mina tummar för dig ikväll när du ska skriva ditt prov ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0