Lilleman är sjuk :S

Fick ett samtal från min sons pappa. Nu är lilleman sjuk igen. Han har feber och vill inte äta, sen så verkar det som om han har urinvägsinfektion. Det kan ju vara vad som helst, halsfluss, virus.... Men han är inte ett dugg förkyld... Så min lilla son är sjuk. Det är så hemskt när barn är sjuka, barn ska ju vara friska och kunna springa omkring och leka och ha roligt. Inte behöva vara nerbäddade i sängen eller soffan för att dom inte orkar.

Om 15 minuter ska jag fara iväg till min träning :) Bara hålla tummarna för att foten inte säger ifrån. Men det enda som gör ont är för att det spänner i såret som finns på fotknölen. Längtar så hemskt mycket efter min son. Ska bli underbart när han kommer hit. Bara hoppas på att han krya på sig snabbt så han slipper ligga sjuk i helgen.

Så vad hittar alla på denna vackra kväll?

Fick höra att det regnade i grannkommunen men det verkar då inte bli regn här. Här skiner då solen för fullt även om det inte är lika varmt som igår.

Ha en bra kväll allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0