Lördag

Oj vilken natt det var. Min son han har härjat på och levt om halva natten. Vi sover hos mina föräldrar eftersom dom ska vara barnvakt då jag ska iväg på fotbollsmatch.

Idag är det ingen sol men jag hoppas den vill kika fram senare med det ser dystert ut.

Ha Ha... Blir spännande att se hur min gamla kollegas sambo klarar av att döma våran fotbollsmatch idag :) Jag ska kila iväg om mindre än 1 timme.

Varför ska man alltid vara nervös fast man vet vad som händer? Fast resultatet är osett ännu! Men vi siktar helt klart på vinst. Och jag får be om ursäkt för min dåliga uppdatering igår. Men det var fullt upp. En tung arbetsdag utan lunchrast, sen hem och packa grejer åt mig och Jon. Sen hämta Jon hos farmor och farfar och sen vidare till mina föräldrar. Då kan jag säga att mina föräldrar bor inte mer än 200 meter ifrån Jons farmor & farfar. Sen åt jag middag, sen gick vi ut och promenerade till en lekpark och där lekte Jon för fullt. Och när vi skulle gå hem vid 20 så vägrade han. Jag spelade in honom hur han lät och spelade upp det när vi kom hem. Då insåg han hur löjlig han hade varit. Hur som helst blev det en sen kväll för Jon igår och han har levt om i natt så även jag har haft svårt sova. Så jag hoppas verkligen att jag är pigg för matchen ;)

Ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till idag =)

2009-05-23 @ 09:01:45
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0