Min fot

Ja den känns mycket bättre. Men den ser mindre trevlig ut. Huvudsaken är att det inte gör ont när jag går.

Det är riktigt varmt här, jag har vart ute till ca 19 idag. Min Fysträning gick hur bra som helst och jag känner att den kommer att ge resultat. Promenaden var underbart skön och jag slog 2 flugor i en smäll. Först en lagomt lång promenad, sen gick jag in på affären och handlade och hämtade ut ett paket som hade kommit.

Nu har jag legat i sängen ett tag och sett på webb tv. Ska försöka sova. Börjar tidigare än vanligt imorgon och resten av veckan också. På fredag börjar jag redan 7.15. Det blir fin övertid för mig denna vecka.

Sen på Onsdag kommer min väninna hit med sin familj och dom sover här till på fredag. Det ska bli riktigt trevligt med sällskap och framför allt middagssällskap :) Blir en mycket bra vecka det här.

Sov gott allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att den känns bättre! Ha det gott :)

2009-05-18 @ 21:20:05
URL: http://haltbananskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0