Mitt ryggproblem

Ja det blev en bra valborg trots min rygg.
Var ju som sagt var till sjukgymnasten igår men jag hann inte skriva så mycket när jag kom hem därifrån. Jag fick veta att mina diskar i ländryggen krånglar. Så nu har jag fått instruktioner på vad jag får och inte får göra. Jag får inte sitta ner mer än nödvändigt. Ska stå och gå så mycket som möjligt och ligga ner. Sen ska jag göra bakåtböjningar med ryggen 10 st / timmen. Det gör att jag skjuter tillbaka diskarna på sin plats igen. Måste jag sitta ner ska jag sitta spikrak i ryggen och sen direkt ställa mig och böja ryggen bakåt.

Bara hoppas det går till sig så fort som möjligt. Vill inte behöva sjukskriva mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja hoppas att du blir bra snart, trevlig helg =)

2009-05-01 @ 15:09:50
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: e

ussh vad jobbigt det där lät :p

ha en bra helg iallafall !

2009-05-01 @ 15:18:27
URL: http://willzdottr.webblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0