Pigg & Glad

Helt otroligt att man är pigg fast man var vaken rätt så sent igår och att man hade ställt klockan på 04.30. Klev upp ca 05.15 och kände mig relativt pigg.
Idag är det lite trist väder, dimma just nu och jag tror inte det är så himla varmt. Efter jobbet idag ska jag hem och hämta mina fotbollsgrejer och sen hämta min son. Oj vad jag har längtat efter honom :) Vi ska mysa och bara vara i helgen. Förutom imorgon förmiddag då jag har fotbollsmatch. Då ska han vara hemma hos mina föräldrar. Så vi ska nog sova där ikväll. Får se om det blir att blogga något mer förrän imorgon när jag kommit hem från matchen. Ska verkligen njuta av tiden med min son ikväll och resten av helgen.
För om min kollega är sjuk nästa vecka också så då blir det övertid både på morgonen och eftermiddagen.

Jag hoppas verkligen att det blir en lugn dag på jobbet för skulle inte vara kul att behöva ringa efter en av mina kollegor för att det inte går bra att jobba helt själv.


Nej nu ska jag göra mig färdig och gå till bussen. Hoppas alla får en bra Fredag


:)

Kommentarer
Postat av: vesna

Godmorgon =)



ahaa okej, va bra =) ja gick ju en fotokurs i 1an på högskolan, men lärde mig absolut ingenting på de eftersom ja inte ägde en systemkamera.. medans fd. klasskompisen elin "nevnarien", lärde sig altl där..



så hoppas han mannen e duktig..



allt bra med dig idag?

2009-05-22 @ 07:18:21
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Karro

Ensam med alla kunder hela dan?



Hörde att Ante ska vara huvuddomare på din match i Alvik i morrnhehe

2009-05-22 @ 08:56:48
Postat av: Sweet life style

härligt!

2009-05-22 @ 14:08:36
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0